4. Jan, 2020

Rahsia Makcik Zaiton Sihat Dan Cergas

Rahsia Makcik Zaiton Nampak Sihat dan Ceria.

Hari ni rasa sgt bertuah jumpa mak cik ni. Selalunya orng lain yg hntr jus se7en, ke anak nya. Itu pun berjanji di petrol stesen berhampiran.

Hari ni Allah gerakkan hati sy yg menghantar nya sendiri, hg ke rumahnya di Jln Kebun Bunga, Shah Alam.

Makcik mesra je menyambut tetamu yg tak di udang, saya lah. Dia nmpk ceria dgn senyumanya. Sy tanya dia.. mcmana kesan se7en.. makcik ni pun crita dgn ramahnya..

Awal tahun lps, doktor kata makcik ada masaalah jantung. Dan dah rujukkan kes ni ke hospital besar. Anak makcik yg keje di hospital besar lain sarankan makcik minum jus se7en.. tu yg order se7en dgn tuan tu.... makcik minum.. pagi sekali mlm sekali. Hampir hbs 3 kotak juga lah.. bila sampai masa appointment, Doktor masukkan cecair warna dlm badan ikut tanga kiri nak tau kedudukan plak dgn tepat... lama juga Doktor buat...tapi tak jumpa jumpa plak tu.. dan akhirnya doktor kata plak dah tak ada. Maka tak jadilah makcik kena pasang belon... syukur sgt sgt...ameen.
.
Ni anak yg orderkan se7en. Nak jaga jangan tersumbat lagi. Juga utk badan rasa segar bertenaga. Mudah beribadah .. terima kasih la tuan. Serasi se7en dgn saya... kata makcil sambil ketawa ceria... sy rasa sgt teruja dan minta kebenaran ambil foto nya. Makcik tu setuju je.... tq makcik..
.
kalau dulu dia minum sehari 2x, skrang saya sarankan dia minum seminggu 3 kali je. Jadi 1 kotak bolih tahan hg 2 bulan.. jimat. 1 kotak tu harganya RM137,  bolih guna utk 60 hari... murah sgt kan...
.
Jika anda ada masaalah kesihatan seperti Makcik Zaiton serta gula dan koles tinggi, badan terasa sakit, kebas dan lesu, nafas sesak dan tak selesa,. Cpt penat...kliks ini 👇. 

.